Tuesday 12 September 2017

Alternativ Handels Abonnemang


Premium Newsletters. Copyright 2017 MarketWatch, Inc Alla rättigheter reserverade Genom att använda den här webbplatsen godkänner du användarvillkoren Sekretesspolicy och Cookie Policy uppdaterad. Intraday Data tillhandahållen av SIX Financial Information och med förbehåll för användarvillkor Historisk och aktuell slutet av dagsdata som tillhandahålls av SIX Finansiell information Intradagsdata fördröjda per utbytesbehov SP Dow Jones Index SM från Dow Jones Company, Inc Samtliga noteringar är i lokal utbytestid Realtids senaste försäljningsdata från NASDAQ Mer information om NASDAQ-handlade symboler och deras nuvarande finansiella status Intradagdata försenad 15 minuter för Nasdaq och 20 minuter för andra utbyten SP Dow Jones Index SM från Dow Jones Company, Inc SEHK intraday data tillhandahålls av SIX Financial Information och är minst 60 minuter försenad. Alla citat är i lokal utbytes tid. MarketWatch Top Stories. Options Trading Services. When det gäller alternativ handelstjänster och alternativa abonnemangs rekommendationer, är jag mycket försiktig Och selektiv om vem och vad jag rekommenderar min trovärdighet och strategin för Great Option Trading Strategy s trovärdighet är mycket viktigt för mig. Jag har inte gjort någon hemlighet för min egen Leveraged Investing-filosofi och tillvägagångssätt att investera. Men jag inser att användandet av handelsaktiealternativ som del av en långsiktig investeringsstrategi kommer inte att vädja till varje investerare och näringsidkare. Jag har tidigare använt ett antal options trading-tjänster och när det gäller att välja en alternativtjänst hade jag alltid samma tre viktiga frågor. Är det person eller personer som tjänar tjänsten legitim Med legitima menar jag inte att en tjänst måste drivas av någon med en viss typ av Wall Street-återuppta. Jag behöver inte verkligen se ett annat iscensatt foto av ännu en stor man i en stor kostym . Men vad som är absolut nödvändigt är att veta att tjänsten jag anser är driven av någon jag kan lita på, jag har blivit scammed av tjänster i det förflutna och det är oroande. Allvarligt - en sådan handelsservice som jag kortfattat använde rekommenderade ett Embarq EQ-alternativ. Nästa dag öppnade aktien något lägre och fortsatte att gå lägre och lägre. Jag övervakade denna position noga, både köpoptionen och den underliggande aktien. Vid någon tidpunkt var samtalet ställning någonsin i svart Handel fortsatte att försämras och jag slutade med att ta cirka 30 förluster på samtalet och på options trading-tjänsten s resultatspårningssida Operatören var orolig för att inte bara hävda en förlust, men han fakturerade sig själv med en liten 7 vinst Nu är det vad jag kallar en bluff. Trust är avgörande. Det är den person eller personer som driver den kompetenta servicen. En tjänst kan vara legitim men ändå inte vara lönsam för sina medlemmar. Inte att vara galen, men vad god är etik Om jag inte kan tjäna pengar. Om jag betalar för en produkt eller tjänst vill jag veta att det kommer att vara värt kostnaden, både vad gäller pris och tid. Kan jag konsekvent göra vinst. Ska jag kunna göra mer m en med produkten eller tjänsten än att bara göra vad jag gör på egen hand. Om tjänsten gör mig till en bättre investerare eller näringsidkare Det är som det japanska ordspråket Jag vill inte att någon bara ska ge mig fisk, jag vill lära mig hur man fisk för mig själv Jag vill ha en tjänst som hjälper mig att växa och bli en bättre näringsidkare eller investerare. Och om jag någonsin slutar använda options trading service vill jag kunna titta tillbaka på min tid med tjänsten och säga, Hej, det var en mycket värdefull upplevelse Det var pengar som spenderades bra. Rekommendationer och recensioner. Terry Allen. Morningstar - Betyg och Research. Trading Scams - Tjänster som ska undvikas. Jag tror inte att handelsrådgivning är något bra. Vad du bör sikta på är att lära dig att handel egenkapital alternativ för dig själv så att du behöver ingen råd Det finns gott om webbplatser som kan hjälpa dig med det om du google runt, men jag tenderar att rikta folk till att de har ett bra gratis inlärningscenter riktat mot nybörjare med lättillgängliga videor och enkla frågesporter Ase ignorerar alla marknadsförare som kapar den här tråden och försöker plugga sina webbplatser, även om några av svaren är bra och inte betalar för någonting, all information du vill ha är gratis tillgänglig. Var vänlig och undersök inte binära alternativ eftersom de är ett spelinstrument med en permanent negativ förväntad utbetalning och du kommer att förlora pengar med dem.5 6k Visningar Visa uppsteg Ej för reproduktion Svar begärt av Jeff Hines. Kim Klaiman Options Volatilitet Trader Grundare av. När du letar efter rådgivande service finns det få saker att överväga. Do de publicerar en fullständig trading record. Are resultaten verkliga eller hypotetiska. Do de ger något pedagogiskt värde eller bara handla varningar. De följer sina egna handelsvarningar. Jag skulle vilja föreslå SteadyOptions - Options Trading Strategies - SteadyOptions som högst rankade alternativ handel nyhetsbrev på Investimonials Recensioner av SteadyOptions på Investimonials.2 4k Visningar Visa uppsteg Inte för Reproduction. Chris Young Ägare av Epsilon Opti ons Erfaren alternativ handlare Jag har varit trading alternativ både i USA och Austra. Depends på vilken typ av investerare du är och din erfarenhet nivå Om du letar efter enkla snabba vinster och lite risk många av de binära alternativtjänster är bra om du är mer riskfylld och föredrar aktieoptioner, naturligtvis rekommenderar jag Epsilon Options Options Trading Education, men igen beror det på din handelsperspektiv. För regelbundna vinsttypstransaktioner är ständiga alternativ bra, vilket är Condor Options för en rad aktieplockningar på längre sikt Typ handlar Alternativ Vinster som körs av thestreet är bra också De har några bra bidragsgivare Så, som jag säger beror vad du letar efter. 9 1k Visningar Inte för reproduktion. Jag är liten partisk med respekt för denna fråga, men jag ska ge det är ett skott. I stället för att fråga om rakt upp webbplats rekommendationer bör du fråga dig exakt vad du vill ha i en handelstjänst. Det finns ett stort utbud av alternativ där ute - om du bara vill att någon ska ta y Våra pengar och handla det utan eget gottfinnande där är det inget fel med det då kanske du vill leta efter autotrading-partners på optionsmäklarna. Också, du vill ha något som möter din handelsstil. Handel du huvudsakligen rakt upp långa alternativ, Handlar du alternativinkomst eller något däremellan Se till att dina mål är anpassade till deras handelsstil. Slutligen exakt hur mycket utbildning behöver du Om du är helt ny på handelsmöjligheter, bör du inte följa någon blint i inkomstfåglar Och järnkondorer Hur är din handelspsykologi Jag tror ärligt att det finns vissa psykologiska tendenser som hindrar människor från att dra nytta av alternativ. Jag har kört en tjänst i över 18 månader nu och jag har sett människor kämpar under mycket lång tid och andra vem kan fördubbla sitt konto om 3 månader - jag ger dem samma information och utbildning, men det finns något mellan öronen som måste beaktas. Och Ash Rust var som ubscriber av mina tillbaka i de tidiga dagarna, så förhoppningsvis har han inte någonting otäckt att säga om mig Jag hoppas att jag hjälpte honom att utvecklas som en alternativ handlare.6 3k Visningar Inte för reproduktion. Bharath Kumar älskar Indian Stock Market. OpenTrade en social handel ansökan från Zerodha den populära rabattmäklare i Indien, gör en chans för detaljhandlare att följa erfarenhet vinst handlare. Hur fungerar det. Zerodha har valt och listade stjärnhandlare från sina 200000 kundbas genom att screena sina verkliga portföljer och handelshistoria. Nu du kan följa dessa stjärnhandlare som är erfarna och lönsamma näringsidkare. På opentrade får du meddelanden om realtidsanmälningar, närhelst dessa stjärnhandlare lägger en handel. Hur dessa Star-handlare är utvalda. Stockvaruhandlare som har en positiv konsekvent prestanda över åren i deras personliga handel heter STARS. Zerodha har filtrerat utvalda dessa erfarna handlare efter noggrann granskning med olika standards metrics. Star tr rådgivare tidigare rapporter om handel offentliggörs på opentrade application. Profit förlust rapporter om star s finns tillgängliga med 90 180 365 dagar, kapital sysselsatt av stjärna, handelshistoria etc. Let se hur man använder Opentrade application. This Star har bra tidigare prestanda i handel Nifty Call Put Options har också 4 års erfarenhet av Nifty och Bank Nifty trading. Nu kan vi kontrollera sin kontraktsbaserade prestanda. Resultat över Star har gjort konsekvent vinst i Nifty Put Call options-branschen, så att du kan följa honom för Nifty options trades. LYNX star har också goda förflutna prestationer i handeln Nifty Bank Nifty alternativ Denna stjärna har stor kapital och kommer också med 15 års trading experience. LYNX - Kontrakt eller manusbaserad performance. Result Above Star har gjort konsekvent vinst i Nifty även i Bank Nifty options trades, så Du kan följa honom för Nifty Banks nifty options trades. Opentrade - Analysera, välj och följ erfarna handlare med positiv trading performance.685 Visningar View Upvotes Not for Reproduction.

No comments:

Post a Comment